miercuri, 8 ianuarie 2014

Te iubesc - doua cuvinte

Am pus asta pe pagina de pe FB https://www.facebook.com/Viatainmainiletale

"Scrie 1 daca ai spus cuiva recent ca il iubesti. 
(Parinti, copii, sot/sotie, prieteni, iubit/iubita, frati, surori, verisori, etc.)
Scrie 2 daca tie ti-a spus recent cineva ca te iubeste?"

Si unii mi-au scris pe privat.

Sunt multi oameni carora nimeni nu le-a spus de mult timp ca ii iubeste.

M-a intristat asta, deoarece am cunoscut acel sentiment.


Stiam ca ignorarea, sentimentul de inutilitate, de respingere, poate face ravagii in sufletul cuiva.

Dar si omul care nu le spune, este mult mai sarac, e cel mai sarac si gol om de pe pamant.

Am realizat mai mult ca oamenii au o foame, exista o foamete dupa aceste cuvinte cand sunt cu viata, adevar si pasiune spuse. Ii fac mai puternici si mai fericiti. Mai energici, mai entuziasti, mai harnici.

Da, fiecare om trebuie sa auda, sa simta forta si valoarea a acestor doua cuvinte: TE IUBESC. 

Ai experimentat vreodata iubirea si puterea acestor doua cuvinte?

Langa str Emil Isac, Cluj-Napoca. Macar ne-a spus ce simte. :)
Cand omul este real si cuvintele lui sunt reale, iar atunci aceste doua cuvinte AU FORTA EXTRAORDINARA pentru ca sunt cu mult mai mult decat doua cuvinte.

Daca ai ochi si urechi spirituale poti auzi, ele sunt exprimate in mod continuu de catre viata, de catre Dumnezeu, de catre altii. Exista multa iubire, multa bunatate, multa lumina.

Daca nu ti-a zis nimeni ca te iubeste, afla dragul meu, draga mea, ca eu ca om, ca o simpla fiinta umana iti spun din toata inima: TE IUBESC, ca om. Ca om sunt alaturi de tine, sunt de partea ta in suferintele tale, in luptele tale, in indoiala ta, in esecurile tale. 

Cred ca poti experimenta un nou inceput, o viata schimbata, o viata transformata, bogata in toate domeniile ei, o viata iubitoare.

Spune si tu cuiva la fel, dar nu sec, nu prefacut. Mai bine taci pana cand simti ce vorbesti. Hai, experimenteaza iubirea. Hai nu fi ca cel mai sarac si gol suflet din Univers. Sa nu treaca inca o zi fara sa cauti cea mai mare putere care a existat vreodata. IUBIREA.

Tu crezi ca aceste doua cuvinte pot sa vindece suflete si sa schimbe in bine destine, vieti, relatiile in familie, casnicii, in biserici, in comunitati si intre oameni? Si stii de ce? Pentru ca iubirea este cu mult mai mult decat doua cuvinte.

Eu zic ca DA. Tu ce zici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu